teisipäev, 8. november 2016

Noorsootöö nädal 2016 "Lugude kõla" - Minu noorsootöö teekond

Aastast 2011 olen ma ainuke töötaja, kes jätkab siiamaani erinevate töötubade ning ringide tegevust Põhja-Tallinna noortekeskuses, täpsemalt break dance tantsutrennid. Tänu mulle on noored saavutanud suurepärase taseme, ning võtavad osa erinevatest võistlustest. Hea näide, mis peegeldab mu oskusi nii juhendamise kui ka tantsuvaldkonnas on juuniorite vanusegrupis saavutatud kolmas koht „Eesti Meistrivõistlused Tänavatantsus``. 


Olen alati tegelenud noorte seas huvi ülesäratamisega noortekeskuse vastu. Ma olin ainuke töötaja, kes käis Põhja-Tallinna koolides, jagas plakateid, kontakteerus huvijuhtidega ning suhtles isiklikult noortega, tutvustades neile noortekeskuse võimalusi.

Samuti olin organiseerinud väga palju erinevaid üritusi, nii sportlikuid kui ka tantsuga seotuid, mida on külastanud, keskmiselt üle 100 inimese ürituse kohta. Peale selle olin kutsunud üritustele erinevaid artiste ja võtnud ka ise aktiivselt osa noorte esinemisnumbritest, milles noortel oli võimalus esmakordselt esineda publiku ees suurel laval, viimane on äärmiselt hea ja tähtis kogemus noortele.

Ma olen alati olnud huvitatud noortekeskuse arendamisest. Vaatamata sellele, et töötasin poole kohaga, oli mul alati rohkem huviringe kui teistel, isegi täiskohaga noorsootöötajatel. Mis omakorda näitab mu aktiivsust ja mitmekülgsust. 

Olen läbiviinud järgmisi töötubasid: break dance, pingpongi tehnika, pingpongi turniirid, piljardi tehnika, enesekaitse, käesurumise treeningud ja võistlused, õhupallikunst, mustkunst, origami, źongleerimine, spordivõistlused, solo wheel (tegemist on üherattalise, väikese elektrimootoriga sõiduvahendiga), capoeira ja akrobaatika.

Samuti olen teinud koostööd selliste ettevõttega nagu on First Wheel, Eesti Breik Tantsu Liit, Free Flow Studio, Tantsu Akadeemia, JJ Street, D-Lux, MTÜ Generation 2, Nutilaboor, Paldiski Huvikeskus, Maardu Noortekeskus ja teiste noortekeskustega.

Toimusid ümberkorraldused, ning koordinaatorid ja teised noorteka töötajad lahkusid oma töökohtadelt. Mina olin see, kes võttis enda peale vastutuse kogu noortekeskuse kompleksi ja kaasneva paberimajanduse eest. Selle kõige käigus tegutses noortekeskus aktiivselt edasi, koos kõigi huvitegevustega. Samal ajal, töötades korraga kolme inimese eest, õnnestus mul ka tõsta noorteka külastajate arvu ning keskuse populaarsust.

Samal ajal kui toimusid ümberkorraldused, pidin jätkama ka projekti tegevust nimega ``Tsirkust! Kõigile!``. Mille „pärandas“ mulle vana töötaja. Lisaks juba olemasolevale töökoormusele võtsin enda peale ka projekti organiseerimise ja läbiviimise. Projekt õnnestus täielikult.

Momendil töötan ja täidan noorsootöötaja kohustusi, samuti olen keskuse juhataja, töötades ka töövälisel ajal, et täita kõik noortekeskuse vajadused.

Tänu tantsutrennide juhendamisele, on kasvanud minu käe all uued breik tantsu treenerid kes alustasid tööd uues tantsustuudios Laura Dance Federation ja Kopli noortemaja huvikoolis.

Tänu mu koreograafia hariudsele on lavale toodud palju uusi noori artiste, tänu toetusele on nad saanud edukateks ning nendele on avanenud uued esinemisvõimalused ja pakkumised.

Samas olen ma ka pühendunud enesearendamisele osaledes paljudel koolitustel. Lisaks kõrgharidusele olen ma saanud noorsootöötaja erialakutse. Isegi kui töökoht ei toeta kõigil koolitustel osalemist rahaliselt, läksin ikkagi oma rahadega Soome liidrikoolitusele. Sellel aastal täiendasin oma teadmisi ka Body Mind Centering Conference sündmusel Viljandis. Omandasin juhtimisoskused ja läbisin majanduskoolituse koolitusel "Sissejuhatus juhtimisse" DVSP Consulting OÜ konsultanti poolt.


Põhja-Tallinna noortekeskuse juhataja
Roman Hmelevskoi


Noorsootöö nädala korraldajaks on Eesti Avatud Noortekeskuste Ühendus.
Noorsootöö nädala korraldamist toetab Eesti Noorsootöö Keskus.

Noorsootöö nädal 2016 info ja sündmuste kava on leitav: https://www.entk.ee/kalender/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar